wtorek, 5 marca 2013

Życie konia ;*

           
Na zdjęciu jest przestawiony koń- wałach do zaprzęgów
Zginął w wyniku wypadku samochodowego [*]
Tak...tacy są ludzie, przykro mi z tego powodu...
Mimo że ten koń nie należał do mojej stadniny ;*
...
Dziś chciałabym poruszyć temat koni które się usypia itd.
To tak...sądze że troszkę jest niespawiedliwe życie koni
Mam na myśli to że np. jak koń złamie nogę to od razu trzeba go uśpić...
Tak rozumiem koń będzie się męczył ale dajcie mu szansę, 
On też ma prawo do życia. Nie pomyślcie sobie że chce widzieć
jak koń się męczy ;* 
Kiedyś moja Babcia miała dwa swoje konie, 
jeden Gniady drugi Siwy...
Tak do końca nie jeździła konno tylko w tamtych czasach prowadziło się wozy ;)
Konie są na tyle mądre aby np. przywieść człowieka niewiem jakiegoś
który ma złamaną nogę, potrafi przywieść do domu....
To do rzeczy jak już opowiadałam, ten Gniady koń mojej Babci 
złamał nogę...i co ? musieli go uśpić :-(
Gdy Babcia się z nim żegnała widziała jak on płacze....tak, koń płakał [*]
Opowiedziała mi o tym dosyć dawno temu,
ale i tak jak o tym opowiadam chce mi się płakać ;*
                                                         
                                                                                      Pozdrawiam Veronika Tymoszczuk :*                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz